سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  بازدید امروز: 1  بازدید دیروز: 4   کل بازدیدها: 9712
 
بهترین هنر های رزمی ( هالا)
 
تغییر سایت
عاشق هالا: اکبر قنبرزاده(سه شنبه 87/9/5 ساعت 7:43 عصر)

کلیه ی فعالیتهای این سایت به سایت رسمی عاشقان هالا انتقال یافت :

www.hala.jbg.ir

 



هالا کار ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
تغییر سایت

|  RSS  |
|  Atom  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |


|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
بهترین هنر های رزمی ( هالا)
مدیر وبلاگ : اکبر قنبرزاده[2]
نویسندگان وبلاگ :
مصطفی هاشمی[0]

من اکبر قنبرزاده عضو هالا کاران شهرستان اهر . زیر نظر استاد حسن بابایی است که دارنده ی امتیازات ذیل می باشد : 1- دارنده مقام های قهرمانی زیاد 2-دارنده ی داوری درجه ی 1 3- عضو هیئت رئیسه ی تربیت بدنی شهرستان

|| لوگوی وبلاگ من ||
بهترین هنر های رزمی ( هالا)
|| لینک دوستان من ||
محرما نه
محسن چاوشی
حنجره طلایی ایران
هنر رزمی هالا-( استاد مصطفی جاهد ) - سعید امجدیان

|| لوگوی دوستان من ||